پینه دستان

پینه دستان


سازمان جهانی کار تعداد قربانیان کار اجباری در کشورهای مختلف جهان را 21میلیون نفر اعلام و از تصویب یک پروتکل جدید در اجلاس امسال بین‌المللی کار بین کشورها درباره از بین بردن بدترین اشکال کار اجباری خبر داد.
سازمان جهانی کار در تازه‌ترین گزارش خود تحت عنوان استانداردهای کار و تصویب پروتکل جدید برای مقابله با اشکال مدرن کار اجباری اعلام کرد: سازمان جهانی کار به منظور تلاش برای از بین بردن بدترین اشکال کار اجباری، یک پروتکل قانونی الزام‌آور جدید را طراحی کرده است. این تصمیم جدید توسط نمایندگان دولت‌ها، کارفرمایان و کارگران کشورها در اجلاس امسال سازمان جهانی کار با 437 رای موافق، 27 رای ممتنع و 8 رای مخالف به تصویب رسید. کار اجباری در حال حاضر، کرامت میلیون‌ها نفر از زنان، مردان، دختران و پسران را زیر سوال برده است.
در حال حاضر تخمین زده می‌شود 21میلیون قربانی کار اجباری در سراسر جهان وجود داشته باشد. در گزارش اخیر سازمان بین‌المللی کار برآورد شد هر ساله 150میلیارد دلار سود غیرقانونی از طریق اشکال مدرن برده‌داری در کشورهای مختلف به دست می‌آید. سازمان جهانی کار در قالب این پروتکل چارچوب‌های قانونی بین‌المللی را به منظور ایجاد تعهدات جدید برای جلوگیری از کار اجباری، حمایت از قربانیان و دسترسی به درمان را دنبال می‌کند. همچنین اقدامات جدی‌تر به منظور حفاظت بهتر از کارگران در مقابل کار اجباری نیز از تاکیدات این پروتکل است. در حال حاضر، بیش از نیمی از قربانیان کار اجباری در جهان زنان و دختران هستند. از طریق پروتکل جدید، یک پیغام روشن از تعهد کشورها به 21میلیون قربانی کار اجباری در سراسر جهان فرستاده شده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: جمعه 28 / 3 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com